Followers

Tuesday, February 17, 2009

Problem....any idea????

Salam semua,
Maaf tak da N3 baru coz saya punya celcom brdband ada problem.
Dalam seminggu ni, bila buka blog saya atau blog kengkawan, satu gambar pun saya tak leh view. Article/cerita ada, cuma tak boleh tgk sumer gambar yang ada dalam blog even profile picture. Tak taulah apa masalahnya. Tp bila tanya member-member( yang guna selain Celcom Broadband), depa kata ok je blog saya. So saya rasa mungkin Celcom yang problem. Sesapa yang facing problem yang sama, ada apa-apa solution tak? Saya dah clear cached dan cookie spt yang disarankan tapi still tak ada perubahan.
Saya harap dapat selesaikan semuanya dengan segera....mati kutu gak bila tak boleh blogging ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails